Nuffnang

Sunday, June 6, 2010

Ftec II



..Laptop aku & Hans..

Salam, selamat pagi.....

Seperti yang dijanjikan... akan ada sambungan mengenai Laptop aku nih...
Alhamdulillah, atas bantuan Izzudin sebagai seorang yang pakar mengenai format-format dan perkara-perkara komputer nih telah berjaya formatkan laptop aku...
Cuma, masih tak dapat menggunakan internet...
Tak tahu lah apa software lagi yang perlua aku guna tok bolehkan laptop aku nih detect internet kat umah...
tak pe lah, apa apa pon terima kasih kepada Izzu sebagai memberikan USB Aztech miliknya untuk aku gunakan bagi memolehkan aku menggunakan internet...
USB Aztech nih banyak membantu jugak, selain dari aku gunakan tok internet.. perkara kedua yang aku puas hati adalah kelajuaannya lebih baik berbanding sebelum ini...
Senang hati sikit nak tengok youtube...
dulu, ponya lah slow bila nak buka youtube nak tengok satu persatu vid kat dalam tu.. but now, sedikit laju...
Baik kan hati Izzu? Bagus betull.. Tak sia sia masuk ofis aku jadi trainee....
Kalo korang nak tengok muka Izzu..


..Nadia, Eddy Rizal, Izzudin, Sisiantee..

Inilah dia... ehehehe.. bagus tau budak nih, tak menjawab..
trainee paling penyabar & tak menjawab..
kelakar jugak dia kekadang...
Cakap laju, pastu kalao kita minta kerja cepat dia dah tak tentu arah..
kelam kabut ehehe.. ciannn..

Yang paling atas itu adalah gambar laptop aku bersama kucing kesayangan aku ~ Hans :)
ehehehe, boleh tak bila kita tengok vid dia pon nak tengok...
last sekali aku letak ja bagi dia baring kat atas meja sambil tengok and aku baring...
Baru aku faham kenapa kekadang kat dalam movie tu ada kekadang kucing@anjing belaan menonton tv dirumah...
Rasanya apa yea yang mereka faham atau pon hanya melihat gambar gambar bergerak yang menarik perhatian mereka :) Aku pon tak dapat nak bagi jawapan yang tepat..
kenalah buat kajian keatas kucing anda dirumah atau pon bacalah buku untuk dapat jawapan..


Sekian,
Eddy Rizal



2 comments:

  1. mebi software ntok detect wireless corrupt kot.. penah gak jadik cmtuh, then mintak tlg member cek kan, die cakap software corrupt, then xtawu samada die repair, or update, n now da bley gune sampai skang.. heh.. (^_^)v

    ReplyDelete
  2. Heeee.. Sebelum bertukar ke Acerina ku pakai Ftec hmpir 2 tahun.. Rindu Ftec.. Ngeee.. =)

    ReplyDelete