Nuffnang

Monday, May 23, 2011

BLOGGER YANG MENGHINA ISLAM


Anda mungkin tidak anda percaya dengan apa yang aku jumpa... Blogger ini menghina Islam... haiiiii, macam-macam perangai sekarang nih...
apalah masalah dia ini...

kalau tak suka sekali pon, bersuaralah! Kita ada hadnya untuk bersuara...namun, bukannya dengan cara begini... Ini isu agama dipermainkan...

ini kata2 nya...

Toksah terpedaya oleh tipu muslihat babi Muhammad yang tidak waras tu!

Babi Muhammad kaki pendusta, penyangak padang pasir Arab yang maha menyesatkan. Mari bongkarkan rahsia peribadinya yang keji itu!!

Mari baca Ayat Kursi untuk mendapat ganjaran syurga lucah Firdaus! Mari buat amalan dan baca Ayat Kursi!! Segungguhnya Allah akan memberkati amalan kita dan mengganjarkan kepada kita alam lucah jannatul Firdaus bersama-sama dengan (atau menjadi antara) 72 bidadari yang montok dan ketat lubangnya setiap kali diberi jimakan. Masyallah!!


aku dah malas nak copy apa yang dia cakap, anda sendiri nilai lah ok...

ini link nya...




Gambar-gambar didalam blognya...










5 comments:

  1. jenis kapir laknatullah mmg dari dulu tak senang dengan islam, kita umat islam toksah layan sangat. nie jenis sangap popuriti.

    ReplyDelete
  2. bodohnya owner blog ni.
    tak tahu adab nk hormat agama lain ke?
    geram betol..

    ReplyDelete
  3. kalau dia islam minta bertaubat la.. sebab dia hanya makhluk Allah yang hina je , dia pon berak dan kencing kalau dia hebat sangat suruh dia cari bumi selain dari bumi yang Allah ciptakan ni. aku rasa dia buta hati sebab tak boleh nak fkir . aku kesian kat dia sebab kalau dia tak bertaubat azab allah sangant pedih untuknya. nauzubillah.

    ReplyDelete
  4. bangsaaattt tuuu yg menghina kaum islammm.............. tunggu pembalasanya saat perang akhir zaman

    ReplyDelete